Seizoenstafel – zomer

Vandaag heb ik me weer eens wat serieuzer met de seizoenstafel bezig gehouden. De zomer vind ik een redelijk moeilijk seizoen om mooi uit te beelden, maar de kabouters verdienen het om een mooi wereldje tot hun beschikking te hebben. Het is inmiddels namelijk wel duidelijk dat onze seizoenstafel eigenlijk een kabouterwereldje is.
Omdat ik een aardig voorraadje vertelstenen heb liggen, ben ik die aan de seizoenstafel toe gaan voegen. Het is een fijne manier om dieren, maar ook bloemen en ornamenten op de tafel vorm te geven. Tegelijkertijd geeft het nieuwe ideetjes om te schilderen. Zo kan ik mijn grenzen verleggen, maar toch in harmonie met mezelf blijven werken. En dat is, als je het mij vraagt, hoe werken bedoeld is.

Geef een reactie

