Mijn eerste beschilderde steen

steenInmiddels ben ik in het bezit van twee lichtfladderaars (of ja, de kinderen hebben ze ingepikt) en ik zag al vaker prachtig beschilderde stenen voorbij komen.
Niet eerder voelde ik me aangesproken om zelf een steen te beschilderen, tot zoonlief me er om vroeg. En als hij iets vraagt, dan moet het natuurlijk ook zo snel mogelijk. Dus toen ik zojuist langs een kast liep waar ik wat steentjes in had liggen, dacht ik: “ach, waarom ook niet.” Ik heb momenteel maar twee tubes verf beneden liggen (wit en goud), dus het moest een eenvoudig ontwerp worden. Ik besloot voor een engelenveertje te gaan.
Eerlijk gezegd smaakt het wel naar meer, dus wie weet volgen er binnenkort nog meer beschilderde stenen 🙂 Dan ga ik ook wat beter nadenken over het ontwerp, ook al ben ik voor een eerste probeersel niet ontevreden.

Geef een reactie

