Kabouter xl

Vandaag eindelijk aan de slag gegaan met een groot formaat pegdoll. Ik had de spulletjes al langere tijd in huis, maar vond het spannend om te beginnen. Borduren is nooit zo mijn ding geweest, dus ik moest daar echt voor gaan zitten.
Hoewel ik veel verbeterpunten zie, ben ik toch ook wel erg tevreden over het resultaat. Vooral het haar vind ik zelf erg leuk geworden. Het is van heerlijk zachte wol die er gewoon om vraagt om geaaid te worden 🙂
Als mijn handwerkjuf zou weten wat ik nu allemaal maak… ik stond vroeger namelijk meer in de rij, dan dat ik aan het werk was 😉

Geef een reactie

