Ansichtkaarten

banner_groot3_waldorfDe afgelopen dagen waren er meerdere mensen die vroegen of ik mijn tekeningen ook als ansichtkaart wil laten drukken, omdat ze dan wel een pakketje willen kopen.
Ik heb me er in verdiept, maar op dit moment ontbreken me de middelen om zo’n investering te doen. Er is echter nog hoop! ( 😉 ).
Ergens in een grijs verleden heb ik een soort online kaartenwinkeltje geopend en daar zijn de kaarten inmiddels te bestellen. De komende dagen zal ik nog wat meer ontwerpen toevoegen, maar je kunt alvast een kijkje nemen op:

kinderkunstwerkjes.sendasmile.com

Je kunt een kaart versturen naar jezelf of iemand anders, of je kunt pakketjes van 10 kaarten bestellen om later te versturen. Helaas is het niet mogelijk om dan meerdere afbeeldingen te kiezen.

Geef een reactie

