Lentefeetjes

Tekenen doe ik ontzettend graag en voor krijt heb ik altijd wel een zwak gehad.
Vorige week heb ik de krijtjes weer eens ter hand genomen en sindsdien zit ik in een stroomversnelling. Bijna iedere dag maak ik een of twee tekeningen en binnen enkele uren zijn ze verkocht. Er zijn zelfs mensen die hopen dat ze op tijd zijn om een tekening te kunnen kopen. Ik werk namelijk niet in opdracht, maar teken dat wat ik voel/ruik/zie/beleef. Soms weet ik niet eens wat ik aan het tekenen ben, maar weet ik toch dat het goed is. En voor de ene tekening af is, dient de volgende zich al aan. Het is dat er hier drie kinderen aandacht nodig hebben, dat er af en toe iets aan het huishouden gedaan moet worden en ik alleen bij daglicht kan werken, maar anders was ik van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat in de weer met het laten stromen van kleur op papier.
Morgen weer 🙂

Geef een reactie

