Moeder aarde

Na maandenlang om de kist met krijtjes heen gestofzuigd te hebben (ik ben nogal een luie huishoudster), vond ik het tijd om ook echt weer eens wat met de krijtjes te gaan doen. Ergens was er namelijk een stemmetje dat me vertelde dat ik van de kinderen verlang dat ze opruimen waar ze niet mee spelen en dat stemmetje werd steeds irritanter… dus tsja…
Ook wilde ik al weken de seizoenstafel aanpakken, maar bleef ik steken in een winters rommeltje. Het wilde allemaal niet echt van de grond komen.
Maar gisteren lukte het dan eindelijk wel om tijd en energie vrij te maken voor een tekening. Met veel plezier heb ik een eigen versie van “moeder aarde” gemaakt. Die tekening plaatste ik in een facebook-groep en daar kreeg ik zoveel positieve reacties, dat ik vandaag nog een versie heb gemaakt.

Het stroomt en het voelt heerlijk. Waarschijnlijk volgen er dus nog snel meer tekeningen 😀

Geef een reactie

