35 kabouters and counting..

Gisteren even flink doorgewerkt en de 35 kabouters voor de traktatie zijn af 😀
Woehoeee!!!!
Het is een gezellige boel geworden en er zijn al plannen aan het ontstaan voor…
Dat hou ik nog even geheim 😉 En nee, ik ga echt niet 35 paddenstoelen maken.


Nu aan de slag met “vrij werk”. Lekker experimenteren zonder vooropgezet plan. Ik heb nog kleine stukjes vilt  – lees: snippers –  over en ik vind het leuk om ook daar nog iets mee te doen.
Aan de andere kant heb ik op Pinterest ook hele leuke dingen gezien, dus misschien dat ik daar ook nog wat mee ga doen.

Misschien vraag je je af waar de kinderen intussen mee bezig zijn?
Die hebben besloten dat ons huis een flat is, met heel veel huisjes en kamers. Ze hebben de meditatiekussens in gebruik als een soort vlot, danwel brug (hangt van het moment af). Verder is er een supermarkt, een kapsalon, een vakantiehuis, een parkeergarage, een kamer om te overleggen wat de plannen zijn, een trap vol knuffeldieren… en volgens mij nog wel meer (ik krijg niet alles mee). Tussendoor wordt lego-Elsa ontvoert, ontdekt door een politie-drone die gaat piepen en gered door hele stoere lego-politie. Anna is trouwens een heeeeeele stoute boef. Ze ontsnapt steeds uit de gevangenis, zorgt er voor dat Elsa struikelt en moet dan natuurlijk weer achter slot en grendel. Dat je dat maar weet.

Geef een reactie

