Wortelkindjes

Inmiddels is de familie wortelkinderen uitgebreid. Uiteindelijk wil ik 5 wortelkinderen om de diverse groeistadia uit te beelden, maar ik ben al blij met de bestaande 3.
De kinderen spelen er graag mee. Zo vindt zoonlief dat de gezichtjes verstopt moeten worden, want “je ziet toch alleen het gras en de bloemen boven de grond?”
Daar heb ik niets tegenin te brengen, dus ze mogen lekker spelen en ontdekken 🙂
Morgen ga ik weer verder met mijn kabouters. Ook die familie groeit gestaag en bestaat inmiddels uit 14 leden 🙂

Geef een reactie

