Knuffel

Al een hele tijd zit ik op naailes, maar ik vind het lastig om me aan een echt project te wijden. Als ik het echt goed wil doen, moet het eigenlijk ook perfect. Maar perfect vind ik niet ontspannen (en no way dat ik dingen uit ga halen of opnieuw ga doen. En ja, ik weet dat ik de allermoeilijkste dingen het eerst wil doen en kunnen en dat dat niet realistisch is en…), dus doe ik maar gewoon wat. Geen project, gewoon iets door die naaimachine jassen.
Nou ben ik fan van duurzaamheid en upcyclen, dus een tijdje geleden heb ik lapjes geknipt uit oude tassen, broeken, shirts, etc. Ook ben ik fan van knuffels, dus wat beter dan een knuffel van oude lapjes?
Het perfecte project om wel te kunnen genieten van de naailes – lekker luisteren naar alle verhalen – en tegelijkertijd ook een beetje bezig zijn.
Hieronder het resultaat: een lapjesknuffel voor mijn jongste. Mooi van lelijkheid, als je het mij vraagt 😉
Het was leuk om te maken (ik heb zelfs een stukje met de hand gedaan!) en Joep vindt het nu al heerlijk om er mee te spelen 😀

knuffel

Geef een reactie

