Vorm

Al een tijdje ben ik bezig met een loopbaantraject, omdat ik voel dat ik vorm wil geven aan mijn talenten en mijn plekje in wil nemen in de wereld van “werkende” moeders.
Het is niet zo dat ik een deadline heb, of dat ik pas net begonnen ben. Eigelijk is het een flow waar ik mijn hele leven in zit, die nu in een stroomversnelling komt. Puzzelstukjes die ik altijd al bij me had, vallen op hun plek. Het plaatje wordt stukje bij beetje duidelijker, zeker naarmate er meer van de puzzel gelegd is.
De stap die ik nu wil gaan zetten, is het geven van workshops. Of ontmoetingsbijeenkomsten, eigenlijk. Graag zou ik ouders met hun kinderen uit willen nodigen om mij te komen ontmoeten. Hier thuis te komen en te beleven hoe ik om ga met mijn kinderen en hen ondersteun. Te beleven hoe leuk het kan zijn om samen een eenvoudig knutselwerkje te maken, een gesprek te voeren, of elkaar juist gewoon te laten zijn. Er moet niet altijd iets gepresteerd worden, er hoeft niet altijd een resultaat behaalt te worden. Juist rust en stilte om te zien wat er allemaal al vanzelf gebeurt. Welke ontdekkingen er gedaan worden, welke vragen naar boven komen. Daarin kan ik ondersteunen. Zodat er geen ongemakkelijke stiltes vallen, maar er juist een gevoel onstaat van gedragen worden. Geen vrije val, maar in vrijheid samen zijn.

Lees je deze tekst en denk je “wat een onzin” of iets wat die richting op gaat? Dan weet je dat het niets voor jou is 🙂
Lees je deze tekst en denk je iets als “goh, dat lijkt me wel wat” of “dat klinkt interessant, maar…” Vul dan gerust onderstaand contactformulier in

Ik hoor graag van je 🙂

Geef een reactie

