Joep

Het is eigenlijk niet echt een kinderkunstwerkje en tegelijkertijd is het een van de drie mooiste kunstwerken die ik in mijn leven heb gemaakt en nooit zal verbeteren: mijn zoontje Joep. De nieuwste medewerker van dit blog 🙂

2 juni j.l. is hij geboren en wat een cadeautje. Zoals iedere moeder wel zal herkennen, schieten woorden tekort. Ik zal dus ook maar geen poging wagen (er zijn betere schrijvers dan ik, die het wel eens geprobeerd hebben. Kijk bijvoorbeeld maar eens op lentezoet.nl ).
Vandaag voelde ik weer veel dankbaarheid en veel liefde. Niet alleen voor Joep, maar ook voor zijn geweldige broer en zus. Zij hebben ruimte gemaakt in hun hart voor een broertje en geven hem zoveel liefde. Ik kan niet anders dan onmetelijk trots zijn op mijn drie geweldige kinderkunstenaartjes.

De kunstwerken die Joep maakt –  in zijn luier – zal ik jullie besparen. Over een tijdje volgen vast wat appetijtelijker werkjes 😉

Geef een reactie

